Wycieczka po Kotlinie Kłodzkiej oraz do Pragi

W dniach 11-13 września 2019 roku uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych uczestniczyli w wycieczce po Kotlinie Kłodzkiej oraz odwiedzili stolicę naszego południowego sąsiada Pragę.

W pierwszym dniu wyjazdu zwiedziliśmy Kopalnie Złota – Sztolnie Gertruda (część muzealna) w Złotym Stoku, a także przeszliśmy Podziemną Trasę Turystyczną 1000- lecia Państwa Polskiego. Wieczorem dotarliśmy do Dusznik-Zdroju, gdzie zaplanowany mieliśmy nocleg. Wszyscy byli w doskonałych humorach, tym bardziej, że zwiedzaniu sprzyjała wspaniała pogoda kończącego się lata, która w tym rejonie Polski maluje piękne krajobrazy .

Drugi dzień wyjazdu, to zwiedzanie Pragi, m.in. Zamku Praskiego, Katedry św. Wita, bazyliki św. Jerzego czy Ogrodu Valdsztejna. Mieliśmy okazję przejść przez Most Karola, Złotą Uliczkę i podziwiać piękne kamienice Starego Miasta z Orlojem. Wieczorem zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Dusznik-Zdroju, gdzie czekała na nas obiadokolacja.

W trzecim dniu od rana zwiedzaliśmy Duszniki i Kudowę-Zdrój, oraz przeszliśmy Szlakiem Turystycznym przez Szczeliniec Wielki. Wieczorem uśmiechnięci,z bagażem nowych doświadczeń wróciliśmy do Radomska i już planujemy kolejną wyprawę”.

Opiekę nad nami sprawowali nauczyciele: p. E. Żakowska, p. J. Kucharska, p. E. Saj, p. Z. Wróblewski, za co serdecznie dziękujemy.