• Informacja o działalności ZSE w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo

        • Gdzie się znajdujemy?                                       

          Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego znajduje się przy ul. Przedborskiej 39/41 w Radomsku. Do budynku prowadzi jedno wejście główne od strony ulicy z podjazdem dla niepełnosprawnych oraz wejście od tyłu z parkingu szkoły.

          Czym zajmuje się szkoła?

          Jesteśmy szkoła publiczną, ponadpodstawową.

          Nauka w szkole jest bezpłatna.

          Dyrektorem szkoły jest Pani Małgorzata Kołodziejska.

          Sekretariat szkoły czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

          Można tutaj:
          Złożyć dokumenty w celu przyjęcia do szkoły.
          Uzyskać dokumenty o przebiegu nauczania.

          Możesz się skontaktować:

          Telefonicznie dzwoniąc na numer 44 682 12 09

          Wysłać e-mail na adres: sekretariat@zseradomsko.edu.pl

          Napisać pismo i wysłać je na adres:

          Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego
          ul. Przedborska 39/41
          97-500 Radomsko

          Jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnościami

          Możesz skorzystać z tłumacza migowego. Trzeba powiadomić urząd 3 dni wcześniej, że tego potrzebujesz.

          Osoba słabosłysząca może skorzystać z pętli indukcyjnej.

          Do budynków szkoły można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

          W budynkach szkoły nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.

          W budynku szkoły nie ma windy.

          Przed wejściem do budynku znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

          Informacja o dzialalnosci Zespolu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo.pdf

  • Galeria zdjęć

    • brak danych